EN443 SLOVAKIA - na trase Kolín - Bohumín

Zpožděným vlakem EN443 SLOVAKIA, který jede na trase Praha - Humenné se vezu do Bohumína. Avizovaný příjezd s 10 minutami zpoždění vlak dodržel. V podstatě se na něj nezlobím, pořád lepší strávit čas který mám na přestup v Bohumíně na Suchdol ve vlaku,než na nádraží.

Jedu v přední části soupravy. Vlak je čistý a je v něm teplo. Místenku mám až do cílové stanice, akorát se průvodčí trochu divil,proč mám lístek nadvakrát. Do půlnoci do Třebové a od půlnoci už je platný celodenní lístek. A tak bude muset za mnou ještě jednou :)

Z Kolína jsem měl přísedícího, ten v Pardubicích vystoupil, takže to vypadá, že mám čtyřku pro sebe. Ona ta sedadla tedy mají rezervaci, z Prahy do Trebišova, ale vzhledem ke skutečnosti,že zde nikdo od Prahy nesedí, mohla mi místa zůstat neobsazená a tim pádem nemusím řešit případné lůžko za 12€...
Ještě samozřejmý snímek s trasou, kterou mám před sebou...


02:30 - Měl jsem Mega štěstí, sedačky byly doopravdy volné po celou cestu :) A tak bylo možné se rozvalit a trochu i pospat. Klidu a pohodě pomohly špunty do uší a šátek přes oči. Akorát v té Třebové mě na chvíli probudil průvodčí, aby označil ten celodenní lupen.

A toto je Zuzanka, lokomotiva řady 350. V Bohumíně se souprava rozděluje na dva směry, jeden pokračuje do Warszawy a druhý do Humenného.

Komentáře