R1389 PLOUČNICE v úseku Ústí nad Labem - Liberec

Posledním spojem dnešního dne je vlak,který má přezdívku "Rakev", nebo někdy také "Apollo". A to kvůli tomu jak vypadá ( hranatá krabice se sešikmím jako u víka rakve ) a kvůli spoustu blikajících světýlek na palubě strojvedoucího.
Ale na druhou stranu, jede jako s větrem o závod. Což se nám vzhledem k tomu,že v Liberci budeme řešit kde budeme od půlnoci do čtvrté hodiny ráno moc nehodí,ale nijak to nemáme šanci ovlivnit.
Do Liberce přijíždíme podle jízdního řádu. Tím je ukončena téměř 24 hodinová cesta s maximálním využitím celodenního listku.  Za jeden den se dala zvládnout téměř v kuse vzdálenost 1609 km výhradně vlaky Českých drah..
Pokus zůstat v teple ve vagónu o trochu déle nám nevyšel a tak co to jde trávíme čas v relativním teple nádražní budovy. Ta se však o půl jedné uzavírá a pustí nás sem až před půl čtvrtou...
Ale i tady nalézám rotační jízdní řády :), takže tvrzení že ještě existují a dokonce na více místech je potvrzeno. Ostraha nás neúprosně odkáže na mráz a my jdeme do centra a k technickému muzeu, kde je venku před ním k vidění parní lokomotiva výrobce Krauss se jménem Adolf. Znalí ví...




Komentáře