Nádraží Bohumín

Po vystoupení z vlaku na mrazivé nástupiště jsem chvíli šmejdil v prostoru. Souprava se kterou jsem prijel se dále dělí na dva směry, ale o tom už jsem psal .... V dálce vidím nějakou designovou mašinku, ale v té tmě fotka nic moc.
Nástupiště je dlouhé, na konci do podchodu a dále pak do nádražní haly. Prošla rekonstrukcí a vypadá hezky. A jako jediná je otevřena non-stop a to včetně restaurace a baru.
Jelikoz zde bylo liduprázdno, byla ideální příležitost pořídit sférickou fotku. Ta je ke shlédnutí na mapách Google u fotek k nádraží.
I zde jsem objevil staré rotační jízdní řády, takže ještě nějaké existují. Taky bylo možné půjčit si nějakou knížku do vlaku,ale nabídka žánrů co by mě zajímala tady nebyla.
Z map Google nacházím nejbližší zajímavost a tou je historická lávka přes koleje. Je sice tma,ale pár fotek z lávky mám.

A ještě jedna nakonec, jak vypadá vlastní lávka....

Komentáře