Víkendová cesta přes Polsko - Rekapitulace na konec

A je tady konec víkendového putování. Je čas na to, zrekapitolovat cestu po strance časové a finanční.
Za necelé dva dny, či přesně za jeden den a šestnáct hodin jsem na kolejich procestoval tři státy s celkovým nájezdem 2147 km. 

Finančně to pak vychází asi takto:

1. úsek z České Lípy do Harrachova - 113,- korun s využitím 25% slevy. IN25 od Českých drah.

2. úsek z Harrachova do Szklarske Poreby nákup ve vlaku za 50,- korun českých. 

3. úsek do Bialystoku s využitím víkendového lístku s platností od pátku 18:00 do pondělí 08:00 vyšel v první třídě na 111 zlotých.

4. úsek do Kaunasu a zpátky 22€, nákup přes internetové stránky litevského dopravce. V Kaunasu ještě 2€ za využití MHD.

Zpáteční trasa nákladově jen 5,8 zlotých za lístek ze Szklarske Poreby na hranice Polska a 113,- korun za lístek z Harrachova do České Lípy. Opět s využitím slevy IN25

Za jídlo a pití jsem utratil v Polsku 11,56 zlotých za bagetu,balení trvanlivého salámu, neperlivou vodu a dvě sladké skořicové kolečka ( mimochodem vynikající ). V Kaunasu za oběd v restauraci Etno Dvaras , který měl podobu malého piva, ruského boršče a dvou mega velkých "Zeppelinu" jsem utratil 10,5€.

Sečteno a podtrženo po přibližném kurzovém kurzu jsem zaplatil  celkem 1467,- KČ za dopravu a 399,- KČ za jídlo. Dohromady cca 1866,- KČ. Na jeden kilometr jízdy potom připadá 0.87,-KČ.  Číslo sice nic neříkající,ale je malé :)

Toť vše, žádné jiné výdaje nebyly. Za mě tedy konstatováno že cenově OK, vydržet se to dá a určitě to stojí za to. 
Tak zase příště......

Komentáře