Víkendová cesta přes Polsko - část třetí z Harrachova do Sklářské Poruby.

Vlak se naštěstí nerozložil. Ale vzhledem ke spoustě sněhu kolem a znalosti "přespolních" běžkařů že se tady dá hodně najezdit se vlak nacpal hromadou lidiček obléknutých v přiléhavých oblecích různých barev a s běžkami namísto batohů. Takže vlak to neměl k rozložení daleko, obzvlášť po nastoupení další várky v následující zastávce. 

Cesta byla relativně krátká, ale o to více stál lístek. Celých padesát korun českých jedním směrem. Jak jsem začal litovat yze jsem prošvihnul nákup výhodnějšího lístku přes E-shop. Ušetřil bych 40 korun a tím bych si zaplatil to pivo na nádraží v Harrachově. Tak poučení pro příště. Polský víkendový lístek tady ještě neplatil,..
Do této chvíle jsem ujel je. 87 km za cenu 158 korun. To není úplně moc,ale taky ne málo. Okružní cesta kolem ČR vyšla o poznání lépe. 

A tak jsem ve Sklářské Porubě na nádraží. Vlak jede až za necelou hodinku. Už je připravený na peróně, ale vzhledem k rekonstrukci nádražní budovy se to musí celé obejít.Po cestě jsem zaskočil do provizorní pokladny abych se zjistil,že mi lístek platí. Tak tedy že ano, na dotaz kam až jedu mi navíc přidala gratis místenku. Ale nějak to popletla, protože je do druhé třídy. Vzhledem k tomu,že mám lístek do první a že je vlak prakticky úplně prázdný, usedám v první třídě na jedno místo a uvidím co se bude dít. V každém případě nějak nevidím znatelný rozdíl mezi první a druhou třídou..
Druhá třída.....
... A první třída. Sedím vlevo směrem k jízdě. A děj se vůle boží, jak ta cesta dopadne. Sedačky nejsou polohovatelné a světla svítí jako na náměstí.  

Komentáře