Víkendová cesta přes Polsko - část druhá z Liberce do Harrachova

Vlaky Regiospider jsou docela fajn. Velkoprostorové, upravené pro lyžaře. Alespoň na této trase. V soupravě jsou umístěny i terminály pro nákup lístků a zásuvky pro nabíjení. Co jsem.ocenil,vzhledem k náhlému nástupu "řídkého případu s hustým běháním" byl velkoprostorový záchod :)
Něco málo z Wikipedie k tomuto vlaku..

Železniční motorové vozy řad 841 a 840 jsou dvě verze typu Stadler Regio-Shuttle RS1 určené pro České dráhy. 841 je základní verze, 840 je verze upravená pro provoz na sklonově náročných tratích. České dráhy své vozy tohoto typu na konci ledna 2013 pojmenovaly marketingovým názvem RegioSpider.[1]

Jízda je pohodlná, vlak se od Tanvaldu začal šplhat do kopce a razil a cestu sněhem. Původně jsem měl dojet až do Sklářské Poruby, ale v Liberci jsem omylem nastoupil do vlaku,který tam už stál a tento v pátek končil v Harrachově. Ale vůbec jsem se nezlobil, v zastávce Harrachov mám sice hodinu času, ale je tady spousta sněhu a hospoda. Tedy spíše buffer,ale s teplým jídlem a pivem. Vzhledem k výše uvedeným potížím objednávám a následně téměř okamžitě vypiju jednoho malého Konráda. 

Následuje tedy pokračování do Sklářské Poruby, tak uvidím jak pochodím s nákupem lístku. Provozuje to tady Dolnoslezské dráhy a prodej je jen ve vlaku. Už jsem tady komunikoval "po polski" a tak vím,že jízdní řád se řekne "rozklad poťongu". Tak snad se nerozloží po cestě :)

Komentáře