R614 KRUŠNOHOR do Ústí nad Labem

Sedím, sice na na původním místě na které mě odkazoval lístek,protože už bylo obsazené. Ale paní se slušně omluvila a protože je vlak poloprázdný, usedám do nejbližší volné sedačky.  Tak úplně si nejsem jistý jak je to s tou místenkou. Nevidím cenu za lístek a tuším problém.

Nemýlil jsem se. Průvodčí vyžaduje lístek a tak se snažím pohledem zničeného člověka, co má za sebou 2000 km za 36 hodin ve vlaku vysvětlit jednak proč jsem to vlastně absolvoval a taky proto, abych ji přesvědčil,že mám nárok jet zadarmo. Nevím, která věc na ni zapůsobila víc, ale výsledek byl že s výrazem pochopení nechala být a popřála mi klidný zbytek cesty.

Tu si snažím ještě nějak zpříjemnit a tak neodolávám vůní kávy, kterou samozřejmě takto po ránu nedávám a společně s Fidorkou potaženou hořkou čokoládou nastavuji režim klid.
Pohked z okna na sluníčko mne uspává i přes přítomnost kofeinu a tak pro jistotu nastavuji budík. Probouzím se ale i bez něj o trochu dříve, sluníčko za oknem přestalo topit a schovalo se za nějaký mrazivý opar. Po chvíli přijíždím do stanice Ústí nad Labem...

Komentáře