Víkendová cesta přes Polsko - část čtvrtá. Sklářská Poruba - Bialystok

Nejdelší úsek na trase. Kvůli tomu úseku vlastně tuto cestu podnikám. Šlo o to ověřit, jestli se dá zvládnout 12 hodin sedět na zadku bez možnosti si nějak lehnout při nočním přesunu. 
Z počátku jsem se snažil dělat nějakou práci. Internet ve vlaku sice byl,ale limitovaný jen na jednu hodinu.  Potom se to odhlásilo a muselo se znovu přihlašovat. Na registraci bylo potřebné zadat e-mail. Za tu hodinu jsem něco modeloval ve 3D. Potom to spadlo tak jsem chvíli programoval.
S tím jsem vydržel asi do desáté hodiny. Potom jsem dostal hlad a jelikož už zásoby nebyly, vydal jsem se na průzkum směrem k jídelnímu vozu. Ceny přijatelné, výběr doc la pestrý. Spokojil jsem se s mátovým čajem a ruskými pirožky.
Vlak docela často zastavuje. Do Wroclawi byl docela prázdný. Jel průměrnou rychlostí 60km/hod. Ale jednou se překonal a na rovném úseku jel i 160 km/hod :)
Ve Wroclawi nastoupil ranec lidí,co vystoupil až ve Warszawě. Naštěstí mnou okupovaný prostor dvousedadla nikdo neohrozil a tak jsem zahájil pokus o spánek. Ten byl v duchu neustálého hledání polohy, takže kvalita nic moc. Jelikož navíc svítili celou cestu tak nemít šátek přes oči a špunty v uších asi by se o spánku nedalo hovořit vůbec. Ale i přesto jsem snad od tří do pěti znaven spal v kuse.
Finální probuzení bylo s vycházejícím sluncem. Do výsadku je to ještě hodinka a půl. Takže ranní hygiena a balení deky a všech věcí, co jsem po cestě vytáhl. Trochu problém na záchodě, ráno už nebyl ani toaletní papír ani ručník. Výhoda,když má tyto věci člověk sebou :)
Do cíle přijíždíme jen s minutovým zpožděním. Za 15 a půl hodiny jsem překonal 883 km s konstatováním, že to zvládnout jde,ale je to pro otrlého.

Komentáře